8.6.09

Bomber och granater...

...piraterna har intagit Sverige.

Vad jag förstår så var det ganska många som inte tyckte att det var värt att kliva ur sofforna och kasta in sin röst och sin chans att påverka vilka som ska föra vår talan i Europa. Lite underbetyg för Sverige måste jag säga.

Förra gången var det Junilistan som var de stora vinnarna och denna gång var det Piraterna. Det skulle vara intressant att veta vilket parti de som nu röstade på piraterna röstade på förra gången så man vet var rösterna "kommer ifrån".

Nog med politik nu. Det är inte mitt favoritområde direkt.

Imorgon är det dags att kasta på sig handskarna och träna hårt. Jag har snickrat ihop ett dubbelpass som ska slipa formen inför fredagen. Idag blev det ett stekarpass med beachvolley. Tyvärr lyste solen med sin frånvaro. Däremot blåste det kallt istället som för att väga upp bristen på värme.

Inte nog med att vädret inte var något vidare så spelade jag som ett kylskåp, det vill säga inte så värst bra. Riktigt nära att vinna det sista setet dock. Känns som att det var vårt men jag fick bita i gräset även där. Det är frustrerande att vara dålig. Jag är inte så bra på att vara dålig på saker. Speciellt när det gäller idrott. Jag satte ett par blockar till slut och det var ju iaf ett steg framåt.

Nu ska jag sova, planen var att jag skulle lägga mig tidigt men det gick ju som vanligt.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Cap sa...

Hallå Selle. Du vet att det är bara att ringa så ska jag hjälpa dej att vinna en match. Jag väntar, det vore kul som f-n!!

Per Nordström sa...

Hallå Johan!

Skulle behöva din mailadress, skulle vilja maila en fråga. Förstår om du inte vill lägga ut den men du kan maila på min nordstrom.pererik@telia.com.

Om det är OK?

Kul att du är igång med bloggandet igen förresten!

/Nordström/

Mr Klister sa...

>> Cap

Va skönt det låter! Då tar vi en match i veckan som kommer! Klart det vore kul.

>> Nordström

Ja visst är det lite kul att man styrt igång det gamla loket. Mailen är skickad till din blogg. Jag väntar med spänning!