12.5.08

Stop the run?

Jag har ett problem. Jag försöker få tag i en speciell låt men kan inte hitta den. Det finns en video till låten och i den videon är det en brun hund som springer som satan genom hela låten. Genren skulle man väl kunna kalla någon slags trance tror jag. Eventuellt något annat men det är en dunka dunka-basgång. Det låter som att de sjunger "You can't stop the run, can't stop the run you can't stop the run, can't stop the run".

Finns det någon vänlig själ som känner att de kan hjälpa mig med att hitta den vore jag tacksam.

Som underhållning bjuder jag på ett litet klipp här på en kille som verkar gilla att springa. Helt klart imponerande.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom sjunger "rock"!
www.youtube.com/watch?v=UO4Usj3hHNc

Apollo four forty - Stop The Rock

Mr Klister sa...

>> Melker

Fan mannen, jag visste väl att du skulle knäcka den. Typiskt dig!

För övrigt så sjunger de både "rock" OCH "run" om man lyssnar ordentligt.

Anonym sa...

Jag håller med om att det låter som att de sjunger "run" på vissa ställen, men enligt texten så ska det vara "rock".