24.4.09

Att sparkas eller inte, det är frågan.


Fantastiskt roligt... Nej det är inte fel att skratta åt barn, det är roligt och man SKA skratta!

Något som jag inte skrattar åt är att foten är lindad och placerad i högläge. Jag tänkte att det skulle vara en bra idé att testa på lite sparring på thaiboxningsklubben idag. Tydligen är jag inte så jävla tuff och man ska inte sparka på armbågar, det gör ont. Jag som var så nöjd med de blåmärken jag skaffade mig från gårdagens träning, tyckte dom räckte.

Imorgon är det Tillman Tours (en innebandyturnering). Undrar hur det kommer att gå?

Mina tankar går till min Tott ikväll. Du är bäst!

/Mr Klister

2 kommentarer:

Ida sa...

haha,stackars unge att inte ha bollsinne,jag framstår ju som Beckham nästan i jämförelse... Bra att du har kommit igång med bloggningen igen!
Kommer du tillhöra FBC Uppsala nu?

Ha det Selle!

Mr Klister sa...

>> Ida

Ja, det är onekligen ett roligt klipp. Jag hoppas kunna jobba in ett inlägg lite nu och då så ni läsare får något att sätta tänderna i.

Jag tillhör faktiskt Storvreta nu när mitt lån till Årsta tagit slut. Om det kommer bli Uppsala fbc eller inte får tiden utvisa.