22.4.09

Blogg

Idag blev jag igen påmind om att det faktiskt finns några få där ute som vill läsa om mina åsikter i salen. Det känns kul att höra och det är inte alls omöjligt att motivationen kommer tillbaka snart. Jag ser en ljusning men vi får se vad som händer.

Den galna säsongen har ju dragit igång på allvar och spelare ska hitta klubbar och klubbar ska övertyga spelare om att de kommer satsa på just den spelaren och media ska övertygas om att just detta året kommer nyförvärven vara bättre, snyggare och starkare.

Denna säsongen ska vi ta steget upp. Denna säsongen har vi fått ihop en stark grupp. Denna säsongen kommer vi träna hårdare än någonsin. Denna säsongen kommer vi...

Facit får man ju bara efter just nästa säsong är färdigspelad. Facit i år är att Aik var bäst på herrsidan och att Balrog bärgade guldet på damsidan. Det är inte svårare än så och det spelar ingen roll vad du och jag anser om saken.

Kanske är det dags för den där uppgraderingen av layouten. Kanske kommer salen då återigen blomstra. Den som lever får se, men idag är jag iaf glad. Jag gjorde mål igen. Jag kan tydligen fortfarande, skönt.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Melker sa...

Härligt!

Mona sa...

Bra där!
Det finns nog fler än jag som väntar på att du ska hitta inspirationen och motivationen till att blogga igen.
Göra mål och blogga, det verkar vara en bra kombination :o)

Mr Klister sa...

>> Melker

Jaada!

>> Mona

ja det är kanske det. Tänk om det sitter ihop. Jag sätter igång och bloggar så lossnar målskyttet.