29.3.09

SÅ JÄVLA SKÖNT!



Otroligt skönt att Vreta vann till slut. Det var förmodligen tur att jag inte skrev under matchen som jag hade tänkt för då hade detta inlägg varit otroligt bitskt. Jag lämnar de tankarna med en kort sammanfattning av vad jag tycker.

  • Kokocha har så sjukt dålig koll på vad han snackar om. De visar repriser gång på gång och han kan inte se vad som händer trots att det syns klart och tydligt. Han är sanslöst pro AIK och har dålig koll på vad som egentligen händer.
  • Domarna faller återigen för AIK-spelarnas tryck. De svartgula spelar konstant över gränsen, skriker och gnäller på domarna konstant men kommer undan. Istället hittar domarna utvisningar på Vreta. Jag är inte förvånad då jag sett samma sak SÅÅ många gånger förr. Men jag blir likafullt förbannad.
Skönt att se Ängeln äntligen i Aftonbladet (klicka på LÄNKEN).

Jag lämnar det här med ett stort grattis till den röda maskinen Storvreta som jag verkligen hoppas kommer att vinna seminfinalen mot gnagarna och ta sig till Globen. Heja heja!

/Mr Klister

Inga kommentarer: