24.3.09

Heja Falun

Falun ser till att skapa spänning i innebandysverige. Det är underbart att ett dassigt lag i dålig form skakar de självklara SM-guldfavoriterna. ALLA vet att Varberg ska vinna enkelt. ALLA vet att de är mycket bättre än Falun. De enda som inte verkar ha insett det är spelarna i Falun.



Jag gillar inte Falun alls egentligen men de visar smärtsamt, för Varberg, tydligt att playoff är playoff. Om man inte är beredd att göra allt som krävs för varje liten centimeter på banan så kommer man att förlora matchen.

De regerande mästarna har just det problemet att de också VET att de är bättre. Precis som Caperio visste att de var bättre än Balrog.

OM Falun vinner kommer de få möta Storvreta och de kommer bli mosade. AIK kommer garanterat välja Balrog och det kommer sluta med AIK och Vreta i final. ¨Väl där kommer Oredsson avgöra på kontring assisterad av Stenberg.

Jag råder alla spelare i Varberg att titta på min video från "Any Given Sunday".

Det är mina "two cents" rörande playoff 2008/2009.

/Mr Klister

3 kommentarer:

Jesper Mattsson sa...

Gillar dina tankar där..Gabbe kommer fri mot Patrik o lägger den snyggt mellan benen ;P

Mr Klister sa...

>> Jesper

jag tror inte han kommer fri, mer lite hafsigt så får han en pass och pillar in den. Stenberg snor åt sig bollen på mittplan från Kranberg eller Fischer som strular. Alla mål räknas ;) Kranberg krosscheckar Gabriel efter målet jättefult men Gabbe bara ställer sig upp och jublar.

Det vore något det!

Anonym sa...

Vi får hoppas att du ser rätt i din spåkula och att vi får något att jubla åt i Globen.