3.3.10

Untbloggaren

Under nästa vecka kommer jag att blogga som stafettbloggare på unt.se. Det var något som jag gick med på för ganska länge sedan. Med facit i handen kanske jag skulle försökt skjuta på det någon vecka så att man kunde skriva mer om innebandyns slutspel som alldeles strax kommer dra igång. Nu är det iaf som det är med den saken.
Nu har jag fått redigt med konkurrens om läsarna av en av mina lagkamrater Rickard "Rickelito" Johansson. Han har sett till att skaffa sig en helt egen blogg där han kommer skriva allt möjligt. (LÄNK)
Det ska bli kanon att följa honom och se vad som händer där. Han är duktig på att skriva och har ett språk som skulle skrämma vilken förälder som helst men jag kan lugna er läsare. Det är inte alls lika mycket sanning som ni tror i det han skriver om...det är mycket mer!
Lycka till Rickelito.
...och lycka till Selle.
/Mr Klister