7.3.10

Ready to rumble?

Nu är det bara ett par timmar kvar tills mitt första inlägg kommer ligga ute på Stafettbloggen på unt.se.
Måste medge att jag börjar bli nervös. Jag vet inte varför jag bryr mig egentgligen men jag är fan nervös. Jag ska iaf, om det nu undgått någon, blogga på UNT.SE i något som kallas för stafettbloggen. Jag får en vecka på mig att sätta fart på en blogg som förhoppningsvis många redan fastnat för att läsa eftersom det varit bra många andra intressanta bloggare innan mig.
Idag spelade vi mot årets suveräner Hammarby i Sjöstadshallen. Det var den första hallen jag spelat i denna säsong som hade ett rent golv med bra fäste. Jagkände mig som en kalv på grönbete. Hammarby satte högsta fart direkt från start och spelade med en press över hela banan hela matchen igenom. Det gör mig otroligt imponerad. Det sätt som de genomför matchen. Alla i deras lag underordnar sig laget och de gör verkligen jobbet.
De har vunnit 21 raka matcher i årets serie. Det är vansinnigt imponerande. Hatten av till Kentas gäng helt enkelt.
Frågan är nu bara om jag verkligen är "ready to rumble" på stafettbloggen.
Er röst i natten...
/Mr Klister

Inga kommentarer: