31.7.09

Grill med bröllop?

Ikväll laddas grillen och solen skiner såklart. Grabbarna grus kommer över för att avnjuta en köttbit i goda vänners lag. Jag sitter och lyssnar på "Eminems - Lose yourself". Jag tänker på den kommande säsongen och känner mig jävligt peppad.

Det känns lite konstigt att skriva här när det var så länge sedan som jag producerade. Det känns lite som på planen. Det var ett tag sedan jag producerade där. Nu är det nog dags. Jag ska bara lära mig att skjuta dragskott med en lite mindre vinkel. Jag ska åtminstone testa nu i början av säsongen om jag kan styra spelet utan den vanliga ostkroken.

Mitt mission denna säsong blir att vinkla upp JGs magikerstav så att han kan plocka fram de gamla 80-talsbågarna som han var med och uppfann. Jag tror att det finns en chans att det dyker upp ett eller annat dragskott från våran nummer 8 denna säsong. Den som lever får se.

Jag lämnar er med detta klipp. Jag är inte särskilt intresserad av bröllop men OM jag någon gång skulle gifta mig så vore det något i stil med detta jag skulle tänka mig.



/Mr Klister

Inga kommentarer: